چرا یک پزشک یا مرکز پزشکی باید وب سایت داشته باشد؟!

بر اساس نتایج تحقیقاتی که اخیرا در ارتباط با اهمیت وب سایت پزشکی صورت پذیرفته, جستجوی آنلاین در ارتباط با موضوعات مربوط به پزشکی و سلامت به صورت قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته و برآورده شده که درصد قابل توجهی از کاربران اینترنت در ارتباط با موضوعات مربوط به پزشکی در اینترنت جستجو می کنند .

فرصت معرفی خدمات, تجربه‌های ارزشمند, توانمندی‌ها و دسترسی به طیف وسیعی از مخاطبان موضوعی نیست که ساده از آن بگذرید ! شما به عنوان یک پزشک مهمترین ماموریت خودتان را کمک به بیماران و مراجعانتان می‌دانید . تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که آیا با روش سنتی ارائه خدمات پزشکی از تمام ظرفیت و توانمندی‌‌هایتان برای کمک به بیماران استفاده میشود یا خیر ؟ فوق‌العاده نبود اگر به جای خدمت رسانی به تعداد محدودی بیمار امکان پاسخگویی به صدها نفر در طول روز وجود داشت؟

 

وب سایت پزشکی و برندینگ

موضوع بعدی که قصد داریم آن را با شما در میان بگذاریم بحث برندینگ است . اما برندینگ چیست ؟ برندینگ  یکی از پارامترهای مهم و تاثیرگذاری است که باعث می‌شود یک پزشک یا مرکز پزشکی به عنوان “برترین” در میان تمامی همکارانش شناخته شود : بهترین جراح ستون فقرات , بهترین متخصص زیبایی و … . دستیابی به این عنوان در کنار تمامی فعالیت‌های علمی , عملی و کسب تجربه نیازمند اهمیت دادن به موضوعی مهم و حائز اهیمت دیگری به نام برندسازی است .
الگوی رفتاری بیماران و مراجعان با ظهور و بروز اینترنت و فراگیر شدن تجارت الکترونیک دچار تغییراتی اساسی شده است . در حال حاضر جستجو و دریافت اطلاعات از اینترنت قبل از اقدام به هرگونه دریافت خدمت به جزئی تفکیک ناپذیر از رفتار مراجعان تبدیل شده است .

با در نظر گرفتن تغییراتی که بالا گفته شد می توان اذعان داشت که حضور در عرصه فضای دیجیتال از حالت یک انتخاب خارج شده و به نوعی الزام تبدیل شده است . امروز بازاریابان دیجیتال و استراتژیست‌های کسب و کار در حال توسعه دادن مفهومی به عنوان “بازاریابی سلامت” هستند . برای موفقیت در فضای آنلاین و پیشی گرفتن از سایرین و در رده‌ی بهترین‌ها قرار گرفتن نیازمند یک برنامه ریزی استراتژیک دقیق و حساب شده هستید .

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.